uppsalabrudar

Alla inlägg under juni 2011

Ny blogg myspys, o såklart med dom underbara Maja, Elin o Bellla!  

Ja idag har jag (linda) inte gjort så mke typ "jobbat" men nu e man hos äsklings bror Pelle slaggar här inatt i Heby, landet landet men men , man får väl vänja sig när Maja , Elin o Bella bor på landet  
Jag är inte perfekt, så är så jävla trött på att folk håller på mot mig!

Inget liv säger jag bara, tänk efter inen är perfekt. så om man ändå kunde va de, vem fan skulle palla? Men en sak bara alla oavsett vad eller vem, alla har kännslor..
Men imorgon blir de stallet o sen tvinga mamma mig att åka t mammas kompis -.-
Lördag hemma o chilla , söndag Sunnersta.
   Livet är en lek, lek de, lägg inte tid på sånna som förstör, ha de bara bäst (a'

 Puss, Kram o Kyss // Linda ;*

shaaaaa!


ny blogg, najsbajs! ;)
iaf så har jag ( maja ) elin, linda och bella fixat blogg nu, chill (a)
jag o elin dunkar musik och har det bäst som vanligt !

idag va bella här med mig och elin, de va fett kul vi typ dunka musik, sola hade vattenkrig och massa annat trevligt ! de va ju skiiiiit varmt idag , de gillas hårt ! :d
ikväll snarkar elin här, för imorgon blire att gå upp sju, fixa oss kanske äta nåt o sen sticka t årsta för att träffa adde! ;d

sen efter de så ska man hem o städa o ut o springa tror jah.


Kyss ;* / maja

  slängde in en bild också !

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards