uppsalabrudar

Direktlänk till inlägg 2 juli 2011

I'm back bitch :d

hejsan!

hemma nudå efter att ha varit med småkusinerna hos farmor, alltid lika trevligt att träffa anton, han är alltid så gullig när han slåss och biter en i rumpan :')

Hhaha, nu sitter jag med en stooor feeeet iskall redbull och lyssnar på musik!

kläder idag blev ljusblå jeans shorts, vitt linne, stor svart tröja och ett halsband.

idag om 3 veckor exakt är jag på väg till turkiet :D ska bli skiiiiiiiit kul, men kommer typ halvt dö för de är ju asdyrt att ringa och smsa där så de lär ju inte gå :'/ men som tur har vi datan med så jag kommer kunna hålla mig lite uppdaterad om vad som händer här hemma i sverige ;) kanske kommer hinna att blogga då och då, men inte varje dag.. sen när jag kommer hem äre ba tre dagar kvar till kunskap! PERFEKT! :D imrg kommer matilda och sover hos mig, o sen kanske man går o träffar linda älskling! :') saknar henne sjukt mycket! ♥ hon är bäst,
HAHAHAHA tyck jag är dålig men jag ÄLSKAR fest hos mange låten bara för den är så dålig x'd

FÖRRESTEN BELLA FETT FUL TRÖJA :') BARCA SKA DE VA! :D

  fin driv bild på mig o elin :')


puss / maja :*

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

   Shobre händer jaow? ;*Förlåt för dålig uppdatering..Igår typ stan me dom undebara, idag typ Agge o linnea.Imorgon typ försöka träffa någon.Måndag stan me Elliot lundell ,tror jag är kär, men asså vet inte vad jag ska säga, känner mig kär, men asså...

hejsan alla söta läsare,   idag har jag, linda , pappa och ingela varit och bowlat, JAG VANN ! :D (A) de typ har regnat hela dagen här ;/ snart ska jag och linda kolla på Älska mig , dyan börjar alltid gråta när jag ser den :'o såhär jävla sorg...

hej hej alla !   ja , nu är man hemma igen då ! efter 10 timmars bilresa.. men  man ska inte klaga , som vissa brukar säga ' den som väntar på nåt gott väntar aldrig för länge' elr ngt sånt , javenne ;S heheh , påvägen hem igår stannade vi ...


du är de finaste jag har och du är bara min! ;* loveu4ever♥   shaaaaaaaaaaaa   nu ska jag och linda baby kolla på film. idag har vi typ vart på ica och handlat , badat, dörr några gånger xd och så sov jag i 2 timmar ;o imorgon ska vi...

ShaSha ;*Åkt till Majas sommarstuga idag, sov vägen i bilen till töntebo där vi åt mat, haha typ 5 tjejer som va me en kille, så gick dom förbi oss typ tjejerna typ ba bitchblicka mig & killen tog mig på rumpan. HAHAHAHAHAH :$ igår träffa vi brori ...

Ovido - Quiz & Flashcards