uppsalabrudar

Direktlänk till inlägg 6 juli 2011

öland ♥

hej hej !


som vissa kanske har märkt så har jag varit riktigt dålig på att skriva dom senaste dagarna , men det är bara för jag är i öland :)

men nu ska ni få höra hur mina dagar har varit !

i sönadags åkte vi hemifrån , o vi åkte bil i 5 timmar, vi skulle till oskarhamm , men det blev aldrig så , utan vi åkte till valdemarsvik ( östergötland skärgård ) istället o sov där i en natt .

nästa dag ( i måndags ) fortsatte vi till kalmar , men när vi väl var där bestämde vi oss för att åka direkt till öland, så vi åkte hit , till en kampig som heter kapelludden , o vi stannar här till på lördag då vi åker till böda kamping , som ligger längre upp på öland .

igår åkte vi till borgholms slott o kollade lite , slottet har funnits i flera hundra år , nu är det bara ruiner , shiet , vad jag låter vuxen ;ooo

men iaf , sen åkte vi till sollidens slott , kungen o drottningens sommarstuga !

fast att kolla där var inte värt pengarna , jag lovar !

skit tråkigt , man fick inte ens gå in o kolla :o

annars var dagen igår ganska kul !

idag åkte vi lite runt öland o kollade på en massa saker .

det fanns inte så mycket att kolla på , men tiden gick ju fortare o så.

ikväll går vi till borgholm o kollar lite, det är typ någon allsånggrej elr ngt.

kan bli kul att kolla på  !

men men , härkmr några bilder från igår ,



  Borgholms slott ,   Någon sjukt läskig korridor därinne ;o  

väggar , taket har rasat. 

  det låg gravstenar på slottsgården :o   min lillebror ..   utsikt från nåt ställe   typ någon modell på hur slottet såg ut innnan det rasade    solliden



ah , det blev bara en bild på solliden , minnet i kameran tog slut ..

men nu har jag lagt in alla bilder på datan o raderat bilderna på kameran så idag kan jag knäppa mke bilder !

men , nu ska jag dra t stan , bloggar nog mer imrg !

puss puss / bella ;*

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

   Shobre händer jaow? ;*Förlåt för dålig uppdatering..Igår typ stan me dom undebara, idag typ Agge o linnea.Imorgon typ försöka träffa någon.Måndag stan me Elliot lundell ,tror jag är kär, men asså vet inte vad jag ska säga, känner mig kär, men asså...

hejsan alla söta läsare,   idag har jag, linda , pappa och ingela varit och bowlat, JAG VANN ! :D (A) de typ har regnat hela dagen här ;/ snart ska jag och linda kolla på Älska mig , dyan börjar alltid gråta när jag ser den :'o såhär jävla sorg...

hej hej alla !   ja , nu är man hemma igen då ! efter 10 timmars bilresa.. men  man ska inte klaga , som vissa brukar säga ' den som väntar på nåt gott väntar aldrig för länge' elr ngt sånt , javenne ;S heheh , påvägen hem igår stannade vi ...


du är de finaste jag har och du är bara min! ;* loveu4ever♥   shaaaaaaaaaaaa   nu ska jag och linda baby kolla på film. idag har vi typ vart på ica och handlat , badat, dörr några gånger xd och så sov jag i 2 timmar ;o imorgon ska vi...

ShaSha ;*Åkt till Majas sommarstuga idag, sov vägen i bilen till töntebo där vi åt mat, haha typ 5 tjejer som va me en kille, så gick dom förbi oss typ tjejerna typ ba bitchblicka mig & killen tog mig på rumpan. HAHAHAHAHAH :$ igår träffa vi brori ...

Ovido - Quiz & Flashcards