uppsalabrudar

Alla inlägg den 2 juli 2011

hejsan!

hemma nudå efter att ha varit med småkusinerna hos farmor, alltid lika trevligt att träffa anton, han är alltid så gullig när han slåss och biter en i rumpan :')

Hhaha, nu sitter jag med en stooor feeeet iskall redbull och lyssnar på musik!

kläder idag blev ljusblå jeans shorts, vitt linne, stor svart tröja och ett halsband.

idag om 3 veckor exakt är jag på väg till turkiet :D ska bli skiiiiiiiit kul, men kommer typ halvt dö för de är ju asdyrt att ringa och smsa där så de lär ju inte gå :'/ men som tur har vi datan med så jag kommer kunna hålla mig lite uppdaterad om vad som händer här hemma i sverige ;) kanske kommer hinna att blogga då och då, men inte varje dag.. sen när jag kommer hem äre ba tre dagar kvar till kunskap! PERFEKT! :D imrg kommer matilda och sover hos mig, o sen kanske man går o träffar linda älskling! :') saknar henne sjukt mycket! ♥ hon är bäst,
HAHAHAHA tyck jag är dålig men jag ÄLSKAR fest hos mange låten bara för den är så dålig x'd

FÖRRESTEN BELLA FETT FUL TRÖJA :') BARCA SKA DE VA! :D

  fin driv bild på mig o elin :')


puss / maja :*

      hej hej alla söta människor som läser våran blogg !


idag har jag varit på fotbollscup i tierp !

det var fett roligt , men nervöst o leskigt på samma gång ;s

jag stog lixom i mål för 2:a gången den här säsongen :o

men jag höll nollan första matchen :D

andra matchen mot töff gick inte lika bra :/

vi förlorade med 6-2 men typ 3 elr 2 av deras mål skulle inte gillas ;o

men men , man kan ju inte vinna jämt , elr hur ?

vi vann ju faktiskt den cupen förra året !


amen iaf , jag köpte en real madrid tröja , Ronaldo u know ;*


   


ah , nu har man nyss dushat o så sitter man o äter isaglass 8D

avunsjuka ? :D


men , aja puss & kram / bella ;*


häjsan , (L)

idag fyller farmor år , och max, GRATTIS ! :D
eftersom farmor fyller år blire att åka dit, sen ikväll ingenting typ..
imorgon kanske min suuuuuuuuupersaknade matilda till mig o sover här, fast hos mamma för jag taggar dit imorgon. sen på måndag blire nog stan med marie o matilda :D
men nu ska jag sminka mig ,

puss o hej / maja <3

Grattis på födelsedagen lilla söta Max Samuelsson hoppas du får en dunder dag !
Hihi jag ringde dig typ 00.05 & sa grattis o allt, förlåt att jag väckte dig, haha men de får du väl leva med. Du är en dunder kille, du är värd de bästa, saknar dig lilla du vi får ta & ses snart!
Men tveka aldrig på att du är underbar, söt, värd de bästa!

puss & krarm // Linda & säkert Maja, Bellla & Elin med ;* <3

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards