uppsalabrudar

Alla inlägg den 13 juli 2011

hej hej !

sitter och kollar på fotboll, just nu står de 1-1 :o

har typ inte gjort så mke idag, bara kollat på film, varit ute och sprungit och städat :/

IMORGON SKA JAG TILL GRÖNALUND MED HANNA :D som jag har sagt en massa ggr ;o

puss / maja <3

helt jädra värdelöst alltså, typ ingen är hemma D:
och snart så blir jag helt själv hemma för pappa och ingela skulle åka någonstanns , vet inte vart för jag lyssna inte. så jag slår väll på nån film och äter jordgubbar :o

imorgon drar ju jag till grönan med hannapanna :D bäst! (y)

juste, ändrarde planer , jag,mamma,linda och mats skulle åkt till söderhamn/sannskär där min morbror har sommarstuga men nu blev de inte så för de skulle tydligen bli dåligt väder, men men.. blir inte alltid som man tänkt sig :)

nu ska jag kolla på film, bye / majjja :*

hur ska man förklara för nån som man sårat,svikit och behandlat som en idiot att man ångrar allt och att man älskar den! som om du läser de här.. så vill jag att du ska veta att jag alltid kommer älska dig oavsett vad och att jag saknar dig som fan.

du vet vem du är.


De här var kanske inte rätt ställe att skriva av sig på men nu blev de så. vill inte ha uppmärksamhet elr nåt, ville bara skriva av mig lite!

Iaf idag så vare as kul, först drog jag och linda till gåvsta och träffa max, saknat dig bror! ♥ sen droga vi hem, sen åkte linda hem. sen fixa jag mig lite snabbt, sen skjusta pappa mig till ica sprang in och köpte en sprite eftersom pappa hade köpt icas coca cola som smakar rumpa :s sen drog jag till denise, där va lisa sötnos har saknat dig sjukt, anja och jennifer.. sen kom theo :d vi åt pizza baka kladdkaka och snacka och lyssna på musik. de va sjukt kul! tack för dagen! :D ♥

imorgon ska jag ut och springa sen vet jag inte :oo
JUSTE! jag va snäll mot er och tog en bild på mina kläder idag :D snällt va? (a)   leggings , vitt linne och ett rosa linne på !

kyss / M ;*

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards