uppsalabrudar

Alla inlägg den 17 juli 2011

hej hej alla !


ja , nu är man hemma igen då !

efter 10 timmars bilresa..

men  man ska inte klaga , som vissa brukar säga ' den som väntar på nåt gott väntar aldrig för länge' elr ngt sånt , javenne ;S

heheh , påvägen hem igår stannade vi i norrköping för att äta på mcdonalds .

o självklart så är deras läskmaskin trasig !

men det gjorde inget för mig , jag drack milkshake ♥

värre var det för min lillebror som vägrade xd

men ah , sen åkte vi vidare o kom hem halv 8 på kvällen .

då när vi kom hem kollade vi på nån film som heter john Q ,

typ skit sorglig o lite obehaglig film ..

sluten var sådär , det händer inget speciellt , bara ett sånt där konstigt hallåsådärkandenjuinteslutamanvilljuvetavadsomhänd
er-slut .

idag harv man varit hos farmor o farfar i östhammar , vi typ fikade o åt lunch där o sånt :)

där var tobbe o mia oxå , ( tobbe är pappas kusin )

sen åkte vi hem o här händer ingenting ..

men på tisdag !

då blire att åka t gävle , de kmr bli sjukt roligt , där stannar jag t söndag  o är med min underbara bästavän jennifer !

men ah , det var nog allt jag hade o säga .

juste , jag har ju varit i öland o så så jag har varit väldigt dålig på att blogga , jag skla försöka så mke jag kan nu när jag ska t gävle men klaga inte om jag inte hinner blogga , men nästa vecka börjar jag på allvar igen !


puss&kram / bella :*


du är de finaste jag har och du är bara min! ;* loveu4ever♥


shaaaaaaaaaaaa


nu ska jag och linda baby kolla på film. idag har vi typ vart på ica och handlat , badat, dörr några gånger xd och så sov jag i 2 timmar ;o

imorgon ska vi fiska 8D HAHAHA juste idag va jag och linda ute med båten HAHAHA fail! ;D


aja hörs sen, kyss ;* / maja   den bjuder jag på ;d



Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards